###
Misją pozycjonowania jak i innych działań marketingowych jest dotarcie z własną ofertą do nowych kontrahentów. A więc czy pozycjonowanie spełnia swoje zadanie, tak w jaki sposób np. reklama telewizyjna czy także radiowa – oczywiście, że tak. Pozycjonowanie posiada szereg zalet a dotarcie do nowych nabywców to wyłącznie jedna z nich. Ale jak możemy dzięki pozycjonowaniu zwiększyć liczbę naszych kontrahentów. Rozwiązania są dwa.
Pozycjonowanie osobistej strony internetowej. No jest chyba to w zdecydowanej większości przypadków wybierany rodzaj pozycjonowania stron w który inwestuje już zupełnie niemała rzesza dużych a wręcz niewielkich firm. Dla niedużych firm jest to o tyle dobre, że pozycjonowanie jest tanie dzięki czemu nie powinniśmy narażać się na wielką dziurę w budżecie.
Drugim sposobem jest pozycjonowanie pozytywnych opinii o naszej firmie w sieci. To, że użytkownik trafi na naszą stronę nie gwarantuje nam, że ten klient zakupi nasz produkt. Czy też skorzysta z mojej oferty. Pozycjonowanie opinii czy tak zwany SEO PR umożliwia niezdecydowanym użytkownikom upewnić się co do rzetelności naszego przedsiębiorstwa. Jak to można dział. Klient początkowa trafia na naszą stronę – nie może się zdecydować lub także boi się, że dana firma jest nierzetelna. Postanawia więc odkryć opinie w sieci na konkretny temat. Jako, że pozycjonowanie pozytywnych opinii zapewni nam przychylność klienta. Posiadamy zwiększone szanse, że zdecyduje się na wybór naszego produktu.
Wybór odpowiedniej firmy zajmującej się pozycjonowaniem jest trudną decyzja ponieważ podjęcie działań przez firmę z zewnątrz wiąże się z podjęciem wyborów o zawarciu umowy – warto dobrze przejżeć oferowane usługi SEO. W większości przypadków jest to jeden rok a niekiedy nawet 3 dla tego musisz odpowiednie analizować opinie o danej firmie jak również sprawdzić ich podejście do samego klienta. Wyszukiwania adekwatnej firmy tak jak i każdego produktu powinniśmy rozpocząć od odpowiedzenia naszych znajomych i skorzystaniu z ich rad. Jednak nie należy im ślepo ufać wielu ludzi ma możliwość nie zdawać sobie sprawy, że słowa zaproponowane przez agencje SEO są nieefektywne dla tego jeśli to możliwe powinieneś przeprowadzić dokładną analizę takich słów zasadniczych. To w chwili obecnej po samych tyko słowach głównych możemy wykluczyć firmy, które pozycjonowanie świadczą w nieodpowiedni metodę. W jaki sposób tego dokonać?
Na początek warto przyjrzeć się liczbie wyszukiwań generowanych przez dane słowa kluczowe. Następnie trzeba sprawdzić jakie progi używa dane firma. Powinieneś zwrócić na to priorytetową uwagę ponieważ wiele firm używa niskie progi przez co będziecie zmuszeni zapłacić podobne kwoty za pozycje TOP 10 jak i TOP 1 przy czym liczba użytkowników odwiedzających waszą stronę będzie znaczącą niższa.