Artykuloo

Blog o promocji stron poprzez umiejętnie wykonaną reklamę

Pozycjonowanie stron a PR

Możliwość komentowania Pozycjonowanie stron a PR została wyłączona

Pozycjonowanie stron www – prawdopodobnie prawie każdy Internauta zetknął się już z tym pojęciem. Dodatkowo, wielu osobom wydaje się, że jest to dziedzina, którą można zajmować się zawodowo w praktyce bez żadnego doświadczenia. Ponieważ pozycjonowanie stron internetowych polega głównie na zdobywaniu linków, więc coraz popularniejsza staje się opinia, iż pozycjonowanie nie jest niczym niełatwym, wystarczy tylko siedzieć przed komputerem i spamować, gdzie się da. A to potrafi wszakże właściwie każdy…

Tymczasem pozycjonowanie stron internetowych jest dziedziną, w której sukces odnoszą de fakto nieliczni. Mężczyźni i kobiety niedoświadczone, polegające na opiniach innych , a ponadto na informacjach dostępnych bezpłatnie w Internecie, często swoimi nieudolnymi staraniami doprowadzają do tego, iż dana witryna zalicza tzw. filtr lub ban w Google. Gdy trzeba w późniejszym czasie wydostać witrynę z filtra albo bana, pozycjoner amator w znaczącej liczbie sytuacji wycofuje się, nie mając pojęcia, co dalej robić. Tak więc poleganie na niedoświadczonym pozycjonerze albo własnoręczne pozycjonowanie ma możliwość okazać się całkiem nieopłacalne.

żeby ustrzec się przykrych konsekwencji związanych z nieumiejętnymi działaniami takich osób, warto korzystać z usług kogoś polecanego przez znajomych, którzy mieli już okazję sprawdzić kwalifikacji danego pozycjonera. Najlepszym rozwiązaniem jest jednak zapoznanie się z ofertą firmy, dla której pozycjonowanie stron internetowych to główna dziedzina działalności. Można wtedy mieć stuprocentową zapewnienie, że poczynione starania nie pójdą na marne, lecz przyczynią się do wzrostu obrotów inwestycyjnych.

Mało osób zdaje sobie sprawę, że pozycjonowanie i public relations można z sobą łączyć i razem wytworzyć coś co będzie współgrało ze sobą doskonale. Zwiększając w dodatku sprzedaż naszego produktu. Jednak jak to należy zrobić?

Jak wiemy Public Relations w znacznym stopniu korzysta z notek prasowych jako jednej z sposobów dotarcie do klienta z produktem. Bądź także drugim celem takiej notki jest kreowanie marki w oczach potencjalnych kupujących. Jedynym co trzeba zrobić to odpowiednie zoptymalizowanie danego artykułu prasowego dzięki, takiej optymalizacji nasza informacja dotrze do znacznie większej grupy zainteresowanym. Warto obsługiwać w takich artykułach bardzo niszowe słowa kluczowe. Dzięki temu pozycjonowanie wykona się prawie że automatycznie. Drugą wielką zaletą takich artykułów jest fakt, że łatwo uda się w niego wpleść zagnieżdżone linki do mojej witryny. Takie linki wyglądają nadzwyczaj naturalnie, ponieważ nikogo wszak nie powinno dziwić, że w artykule o ofercie danej firmy znajdzie się odnośnik do niej.

W jaki sposób więc zauważyłeś PR i pozycjonowanie stron można ze sobą łączyć. Powiedziałbym nawet, że powinno się to robić dla genialna firmy. Jednak dlaczego firmy nie korzystają z takiej sposobności. Wydaje mi się, że nie posiadają odpowiednich kompetencji żeby ten potencjał wykorzystać.

Zapraszmy do spojrzenia na nasz katalog firm.

Comments are closed.