Artykuloo

Blog o promocji stron poprzez umiejętnie wykonaną reklamę

Tanie SEO to dobre SEO?

Możliwość komentowania Tanie SEO to dobre SEO? została wyłączona

Nie przemija dyskusja o tym, czy tanie usługi związane z SEO i pozycjonowaniem mogą być rzeczywiście dobre, czy to wyłącznie marketingowy bubel wymyślony dla naiwnych nabywców. Prędzej czy w przyszłości dochodzi natomiast częstokroć do sytuacji, gdy tanie i niedrogie pozycjonowanie i usługi SEO okazują się inwestycją kompletnie nietrafioną. A mówiąc jeszcze bardziej dobitnie: zwyczajnym zmarnowaniem pieniędzy. SEO jest bowiem dziedziną, w której oszczędzanie nie popłaca, prawdopodobnie że w konkretnych i indywidualnych przypadkach. Niekiedy jednakże można trafić na naprawdę korzystną pod względem finansowym ofertę i to od doświadczonej i znającej się na rzeczy firmy. Głównie chodzi tu o sytuacje, w których taka firma oferuje przykładowo czasowe promocje na pozycjonowanie i usługi SEO albo na jakieś pojedyncze funkcjonowania (przykładowo. jednorazowe katalogowanie stron, dodanie do wybranej grupy precli itd). Takie sytuacje są natomiast relatywnie rzadkie i pozwalają sobie na nie jedynie większe firmy, które przez takie promocje nie stracą zysków, a nawet inaczej – o wiele bardziej je zwiększą. Nieprosto więc jednoznacznie określić, czy tanie SEO ma możliwość być jednocześnie dobrym SEO, ponieważ w tej sferze istnieje ogromna rozbieżność. I to już na poziomie samej definicji, ponieważ dla różnych nabywców dobre pozycjonowanie i ceny pozycjonowania mogą być czymś innym niż dla pozostałych klientów. To samo dotyczy również i firm, które niekiedy w znacznie skrajnych definicjach określają „dobre” i pozytywne SEO działania, znacznie różniące się od definicji narzucanych przez własną konkurencję.

Comments are closed.